دنیای مجازی! دردای حقیقی! جهنم وآتش برزخی!
اینجا جای حرفای یه دیوانه است! یه دیوانه که در تنهایی خودش گرفتار شده و دچار تب و هذیانه! این وبلاگ فقط یه محله برای نوشتن چیزایی که جای دیگه ای برای نگه داشتنشون نداشتم! من اینجا حرفامو میخوام بذارم، حرفای دلمو، حرفایی که گوشی برای شنیدنشون وجود نداره! حرفای یه دل دیوونه و شیدا! اگه تو هم دیوونه ای بیا تو! وگرنه اینجا وقتتو تلف نکن! عاقل من!

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 1784
بازدید کل : 26525
تعداد مطالب : 120
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1



دریافت همین آهنگ
دنیای مجازی! دردای حقیقی! جهنم وآتش برزخی!

دنیای مجازی! آدمای مجازی! اسمای مجازی! عشقای مجازی! ولی دردای حقیقی! رنجای حقیقی! دلشکستگیای حقیقی!

این چند وقته که این وبلاگو درست کردم از اونجا که همش گمش می کنم و برای پیدا کردنش مجبورم توی گوگل سرچش کنم! می بینم که خیلیا هستن که مثل من فکر کردن و می کنن!

عجیبه! ولی حقیقت داره! خیلیا مثل من فکر کردن. فکر کردن که این دنیای مجازی جای خوبیه برای بیرون ریختن احساسات! حرفها و درد دلاشون! جای مناسبی دیدن اینجا رو برای حرفا و رازها  و اسرار مگوی خودشون! جایی برای عشقهای پنهانی، دوستیهای مخفی!

واقعا این دنیای مجازی چه جای سیاه و عجیبیه! اینجا می بینم که خیلیا همون حرفایی رو که من روز و شب دارم با خودم نجوا می کنم! دارن فریاد می کنن! دارن همون حرفایی رو میگن که من میگم! همون احساساتی رو بیان می کنن که من دارم تجربه می کنم! و همون زجری رو میکشن که من دارم میکشم!

درواقع اینجا یه جور برزخه! همون برزخی که درموردش شنیده بودم! که بین زندگی و قیامت یه برزخه! جایی که انسانها تا قبل از برپایی قیامت و بعد از مرگشون اونجا به سر می برن! و اینکه اونجا بهشت داره و جهنم!

اینجا همون برزخه و همون جهنم و برای بعضیا بهشت برزخی! آره اینجا همون برزخه!

و همه ما شریکیم و مثل هم درد می کشیم و زجر می کشیم و عذاب می کشیم توی این جهنمای برزخی که برای هر کس جداگانه است اما مثل هم! همه با هم درد می کشیم مثل هم از ماجراهایی شبیه به هم!

آره! ما همه توی برزخیم! توی جهنم برزخی!




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : شیرین بانو